جاذبه های گردشگری در کیش
نوشته شده توسط : پناهی نیا

جاذبه های گردشگری در کیش

روستای باغو کیش از جاذبه های معروف در جزیره کیش می باشد که بافت سنتی این روستا تا به امروز هم قابل مشاهده است. در این روستا اکنون چند خانواده دامدار زندگی می کنند و شغل های اصلی این روستا دامداری ، کشاورزی ، پرورش زنبور عسل می باشد. شما می توانید در سفر تور کیش خود به این روستا رفته که در هنگام ورود به آن چادرهای سیاه سنتی و زندگی و آداب و رسوم بومیان منطقه را مشاهده کنید. گردشگران می توانند در این بازدید با روش خنک نگه داشتن آب در فصل های گرم سال ، پخت و پز غذاهای سنتی ، رسم و رسوم مردم منطقه در زمان جشن و پذیرایی از میهمانان و پختن نان های محلی آشنا شوند. مسافران تور کیش می توانید در زمان دیدن این روستا درختان کهنسال لور که بسیار زیبا می باشد را مشاهده کنند.

 

شهر زیرزمینی کاریز کیش از جاذبه های معروف در جزیره کیش می باشد ، در واقع این مکان در قدیم آب شرب برای مردم منطقه را تامین می کرده و این کاریز در محل اتصال سه رشته قنات ساخته شده است و قدمت آن چند هزار ساله است و ارتفاع آن به 15 کیلومتر می رسد. این مکان که امروزه به شهری زیرزمینی که بسیار شگفت انگیز است تبدیل شده ، هر ساله گردشگران تور کیش از آن بازدید می کنند.

 

 ساحل جزیره کیش جز پر طرفدارترین جاذبه های گردشگری در کیش به حساب می آید. ساحل جزیره کیش دارای آب و هوایی فوق العاده در زیر نور آفتاب و جزیره از جنس مرجانی ، آب های زلال و شفاف که می توان کف دریا را مشاهده کرد. با توجه به نتایج کشف شده مرجانی بودن سواحل کیش به طور طبیعی سبب تصفیه آب دریا شده و بر شفاف شدن آب می افزاید. شما گردشگران تور کیش می توانید در سفر خود به دور از شلوغی و با آرامش در این سواحل به استراحت بپردازید و منظره های زیبا در جزیره را به تماشا بنشینید.

 

مطالب مرتبط:





:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی های کیش , جاذبه های گردشگری کیش , جاذبه های توریستی کیش , بهترین جاذبه های توریستی کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 259
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 26 بهمن 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: